You Have 1 Item in your Cart. Price is $199

Regeneracja czujników TPMS programowanie czujników tpms

  • Programowanie czujników TPMS
  • wgrywanie TPMS
  • sprzedaż czujników TPMS
  • regeneracja czujników TPMS

Masz nowy samochód który został wyprodukowany po 2014 roku to nie wiem czy wiesz ale ma zamontowany w oponach czujnik ciśnienia powietrza TMPS. Jest to dyrektywa unijna która nakłada na producentów samochodów montaż takich czujników. Jeśli nie wiesz czy w kołach twojego samochodu zamontowane są czujki ciśnienia powietrza TMPS musisz udać się do serwisu i podłączyć samochód pod urządzenie diagnostyczne dzięki sygnałowi radiowemu zostaną wykryte sprawne sensory. Jeśli masz w samochodzie wyżej wymienione czujnik TMPS, uległ awarii zostanie poinformowany o tym przez komputer pokładowy w twoim samochodzie przez zapalenie się kontrolki. Jeśli chesz zmienić opony z letnich na zimowe lub z zimowych na letnie przejedź do naszych serwisów mechanicy nie znający się na najnowszej technologii mogą uszkodzić czujnik, a to jest koszt nawet kilkuset złotych.

JProducenci samochodów proponują dwie opcje: system bezpośredni lub system pośredni TMPS. Z dostępnych danych około 70% nowych samochodów osobowych wyposażana jest w bezpośredni system a 30% w pośredni. Kierowcy mogą indywidualnie zakupić i zamontować czujniki ciśnienia powietrza w oponach TMPS. Jak jest różnica między pośrednim a bezpośrednim czujnikiem TMPS. System pośredni jest moim zdaniem lepszy tańszy i prostszy systemu monitoruje ciśnienie w oponie za pomocą czujników zamontowanych w abs który monitoruje obroty kół. Opony o mniejszym ciśnieniu powietrza kręcą się szybciej od pozostałych.

System bezpośredni jest technologicznie bardziej zaawansowany i łatwo go uszkodzić np. w trakcie sezonowej zmiany opon. Jeśli bym chiał opisać w skrócie bezpośredni system TPMS składa się z modułu sterującego oraz z czterech czujników po jednym w każdym z kół. Czujniki zamontowane w kołach za pośrednictwem fal radiowych wysyłają nformację o ciśnieniu do modułu, a ten w razie zbyt niskiego ciśnienia informuje kierowcę poprzez zapalenie kontroliki na desce rozdzielczej.